HTML

Magyar Staféta

Kortárs magyar írók és friss tehetségek drámai váltója. Litera-projekt.

SZERZŐK

SZEREPLŐK

Laci

Hunger Natália

Erika

Szilvia

Kriszta

NAPTÁR

PARTNEREK

TÁMOGATÓK

IMPRESSZUM

Szakmai moderátor és pályázati koordinátor: Nagy Gabriella - litera Munkatárs: Szekeres Dóra - litera Kapcsolat:

Címkék

2009 (107) 2009. (1) ági (1) ágnes (1) almássy bettina (1) andrás (1) aranka (1) bager gusztav (1) bakos (1) balogh virág katalin (1) bányai (1) beáta (1) becsey (1) benkovics (1) bósa (1) both (1) brunner tamás (1) brunovszky adél (1) carpenter (1) csáki milán (1) csikós (1) czimmermann (1) deáki tímea brigitta (1) diána (1) erdős virág (3) faragó (1) fehér kornél (1) fekete györgy (2) fekete péter (1) forgách andrás (3) gábor (2) garaczi lászló (3) gárdon ágnes (1) gyula (1) harmath (1) harsányi anna (1) háy jános (3) horvát zsolt (1) imre (2) ivády (1) ivády gábor (1) j. (1) j.n. (1) j. bodnár (1) jánosi andrás (1) jónás andrás (1) józsef (1) judit (1) kalotai (1) kárpáti péter (2) katalin (1) kávai (1) kókai jános (1) kölüs (1) kozsár (1) krasznay piros (1) krisztián (1) lach tibor (1) lajos (1) légrádi györgy attila (1) lőrincz (1) lőrincz zsolt (1) maczkó zoltán (1) magyar (1) magyary ágnes (1) marek (1) mátyás tímea (1) mihály emese (1) m kriszta (1) nagy (1) noémi (1) o. katinka sára (1) ordas ferenc (1) palágyi ildikó brigitta (1) pálfy (1) pass andrea (1) pongrácz huba (1) r.mezőny (1) rab istván (1) s. (1) safranku ágnes (1) sándor (1) sárközi richárd (1) sarlós (1) simon (1) simon adrienn (1) sípos (1) slendri jános (2) somogyi lászló (1) soós edit (1) spiegl máté (1) stafétáról (1) szabó erzsébet (1) szafián zsuzsanna (1) szász fülöp györgy (1) szavazás (1) szilvia (2) szűcs gabriella (1) sz nagy krisztina (1) t. (1) takaró (1) tallér edina (1) tamás (1) tasnádi istván (3) tímea (1) tóth (1) vámos mónika (1) váradi gerda (1) zoch (1) zoltán (1) zsófi (1) zsuzsa (2) zsuzsanna (1) Címkefelhő

Utolsó kommentek

  • irka1960b: ilyen borzalmat még életemben nem olvastam !!!! De nem is szeretnék. (2009.05.13. 18:00) Almássy Bettina: Hiába
  • Miamano: Kedves Bikalakat és Mindenki! El fogom olvasni, megigérem. Most még látogatni sem nagyon kívánok ... (2009.05.11. 12:58) Almássy Bettina: Hiába
  • Mirus: Ledöbbentem mind a színházi, mind a társadalmi a kliséken. Csodálkozom, hogy ezt itt így lehet. N... (2009.05.06. 23:43) Almássy Bettina: Hiába
  • Horváth Zalán: Hello, mikor állítják színpadra a darabot? És hol? Hol lehet szavazni? (2009.04.29. 19:11) Palágyi Ildikó Brigitta: Álom
  • Bikalakat: @Miamano: nem tennéd meg, hogy elolvasod az enyémet is? Érdekelne, hogy van-e véleményed! Köszi (C... (2009.04.27. 11:24) Almássy Bettina: Hiába
  • Utolsó 20

Friss topikok

Erdős Virág: 8-14. jelenet

2009.03.29. 15:20 litera

8. jelenet

SZILVIA (magában dúdol) "Everybody’s looking for something..." Erika! Gyere már!
ERIKA Jövök, jövök, mit üvöltesz.
SZILVIA Tudod jól, hogy sietnünk kell. Vagy azt akarod, hogy ők találják meg előbb?
ERIKA Mit?
SZILVIA Hát a geoládát. A GPS szerint valahol arrafelé kell lennie. Nézd csak! Odaát a túlsó parton indul az a kis ösvény. Most átkelünk szépen a mocsáron, felkapaszkodunk azon a kisebbfajta sziklás meredélyen, átküzdjük magunkat a sisnyán – nyugi, hoztam bozótvágót! –, kicsit kifújjuk magunkat, egyeztetjük a koordinátákat, aztán meglátjuk, mi van. Ha mondjuk egy szakadék van odaát – mert végül is miért ne lehetne éppenséggel egy orbitális szakadék, sebes sodrású hegyi patakkal, ekkora nagy kiálló izékkel, meg minden, ezek a trénerek irtóra rafináltak ám! – akkor sincs gond! Hát persze, hogy nincs. Tudod, nem akartam nagydobra verni, de van nálam egy pár extra equipment: hevederek, karabiner, ... hágóvas... Látom, szandiban jöttél, de gondolom, azért van a tatyódban túrabakancs? 
ERIKA Jaj, Szilvi, állj már le, hát nem látod, hogy...?
SZILVI Nincs? Te jó ég!  Ebben akarsz végigtipegni árkon, bokron? Na, basszus! Mondtam én, hogy át kellett volna variálni! A Krisztiék már tutira ott vannak, megtalálták, belogoltak, gondolom már a Máriácska is megvolt nekik, meg a Foton-rét...
ERIKA Szilvia, miket beszélsz?
SZILVI Mindegy, most már ne vacakoljunk, vágjunk neki, aztán ha kidőlsz, kidőlsz, én nem várok rád! Otthagylak az árok partján, úgy ott hagylak, mint a pinty Erika, nem ismersz még! Legfeljebb majd felfal a nyest. Bánomisén. Faljon! Gyerekestül, mindenestül, kit érdekel! Az élet egy merő kihívás, drágám, értsd meg végre, és én nem fogok miattad már megint mindenbe belebukni! De nem ám!
ERIKA Na de...
SZILVIA Azt nézd! Uram atyám! Mi az ott az avar alján? Nem ott, te! Ott, a fa tövében! Ezt a mázlit! Nem hiszem el!
ERIKA Szilvi, mit csinálsz? Megőrültél? Bemászol a hűtőpultba? Te nem vagy normális! Itt minden be van kamerázva! Mindjárt idejön a guard és...
SZILVIA Na, azt a gizda GPS-t is dobhatjuk a sunyiba! Ugye, Eri! Mondtam én, ugye, mondtam, emlékszel? Mit mondtam? Na mit? "Az igazi kesser intuícióval dolgozik!" És tessék! Itt a cucc az orrunk előtt! Pedig hát... Na lássuk csak!
ERIKA Szilvi, térj már észhez! Mit csinálsz azzal a jégkrémes dobozzal, tudod jól, hogy nem lehet csak úgy kibontani, még azt fogják gondolni, hogy...
SZILVIA Nézd csak! Milyen pofás kis láda! "Fekete erdő". Ez nyilván a jelszó. Egész szellemes! Na de lássuk, mi rejtőzik odabent! Most kinyitom szépen, így ni, csak lassan, óvatosan, hátha valami ilyen poénos surprise van benne, tudod! ... (elsápad, a nyitott dobozra mered) Úristen!

A hűtőpult mögül biztonsági őr ruhában felbukkan Laci.

LACI  Congratulations! You've found it! 
SZILVIA (továbbra is a dobozra mered) Na de!
ERIKA Hé, Szilvi! ... Mi van ott? Hallod, Szilvi! Mutasd már!... Te jó ég!

Szilvi térdig jégkrémes dobozok közt álldogál a Tesco mirelit-pultjában, és döbbent tekintettel mered a kezében lévő Algidás dobozra.

Teljes csönd, csak az időzített óraszerkezet ketyegését hallani: Tic-tac, tic-tac.


9. jelenet

NATÁLIA Aztán?
ERIKA Mit aztán. ... Még bemondtak valamit a hangosbemondón, de a detonációtól már nem lehetett hallani semmit. Én persze rohantam a pénztárhoz, mint az őrült, még a kulacsomat is elhajítottam, meg azt a pár szál kedves, kókadt hóvirágot... Aztán ahogy egy pillanatra visszanéztem, még láttam, ahogy a Szilvi feje így hatalmas ívben elszáguldott a húsos pult előtt,  átrepült a bio-kaják, meg a tésztasor felett és végül becsapódott valahol a taco-fűszerek tájékán, de akkor engem már vonszoltak a kommandósok kifelé. Később persze egy szimpatikus tűzszerésztől  megtudtam, hogy...
LACI  Bravo! This was a great story, Erika! Thank you! Let’s applaud him! Bravo!
Taps.
LACI  Sit down please! Most pedig játszani fogunk, oké, lányok? Különféle állításokat fogtok hallani az iménti történettel kapcsolatban, és nektek el kell döntenetek, hogy az állítás igaz, vagy hamis. Do you understand the exercise, Natalia?
NATÁLIA Yes, I do!
LACI Kriszta? Szilvi? Are you ready?
KRISZTA Of course.
LACI All right, lets go, listen the sentences. First: "The sun is shining" Is it true? ... Kriszta?
KRISZTA  No. It is false. It is dark, and cold.
LACI  Right. The answer is correct. Listen the second sentence: "Erika is a fit girl." Is it true?
NATÁLIA No, it’s false, too. Erika is a fat pig.
ERIKA Tessék?
LACI Good,  listen to the third sentence: „Erika is an excellent team-mate. Is it true?
KRISZTA No, it’s absolutely false. Erika is a deviant, anarchical, corrupt, egocentric...
ERIKA  Kriszta! Miket beszélsz? Hát én ezt...
LACI  Right, very well, girls, now look at the last sentences: "She must go." Is it true?
ERIKA Go? Már bocs, Laci, de ezt most hogy érted? Hogyhogy go? És mégis hova go, már elnézést?
LACI (ledarálja) "The lessons from the last training show that for the long term welfare of the group, Erika must leave the group." Is it true?
ERIKA Mi van?
NATÁLIA Halott vagy, muci, az van.
KRISZTA "Ding-dong, the bitch is dead!"
LACI Már ne is haragudj, Erika, ezt rajtad kívül szerintem az égvilágon mindenki értette, de a kedvedért természetesen... Natehát. "A legutóbbi tréning tanulságai alapján bizonyságot nyert, hogy a csoport hosszútávú érdekei azt kívánják, hogy Erika távozzon a csoportból." Ennyi.
ERIKA Na ne mondd! És miért éppen én?
LACI Szilvia? What is your opinion? Is it true, or not?
SZILVIA Yes, it is true. She must go.
LACI  Well. ... I'm so sorry, Erika.
ERIKA Dehát én...
LACI Don't cry, darling! Az öngyilkosság nem megoldás, ezt tudod, ugye? Ja, majdelfeledem! Áprilisban indul egy litván középhaladó. Belső infó! Mit szólsz? Esetleg megpróbálhatnád.
ERIKA Litván?
LACI Akkor hát... Good bye! Folytatnánk, ha nem haragszol!


10. jelenet

A Combinón az ajtók záródását jelző hang.

KRISZTA Azért ez elég durva volt.
ERIKA Mire gondolsz?
KRISZTA Hát, hogy ... Szóval, hogy téged most így...
ERIKA Kit érdekel. Számítottam rá. Egyébként is ő lett volna a következő.
KRISZTA A Laci?
ERIKA Ja.
KRISZTA Nati? Megvolt már?
ERIKA Persze. Többször is. Észre se vetted? ... Azért ez kurvára szar.
KRISZTA Mi?
ERIKA Hát hogy ennyire nem figyelünk egymásra. Együtt töltünk egy csomó időt, együtt sírunk, együtt nevetünk, együtt készítjük a házit, meg a fotóalbumot a kirándulásról, és közben fel se tűnik, ha valaki közülünk... Tényleg nem emlékszel? Még a melléknév-fokozásnál.
KRISZTA Mikor?
ERIKA Tudod! Brutal, more brutal, the most brutal... Két ekkora luk lett itt a járomív alatt.
KRISZTA A hol?
ERIKA Arcus zygomaticus. A halánték tájéka, bioszos voltam, csak tudom, nem?
KRISZTA Ja!
ERIKA Elsőre picit félrement, muszáj voltam ráduplázni, de végül azért összejött. Végül azért általában össze szokott jönni, tudod hogy van. ... Nálad is, nem? Hát akkor meg?! ... Persze mindig próbálom viszonylag humánusan, hogy ne kelljen, érted, a felismerhetetlenségig, vagy valami, de azért hogy egyeseknek fel se tűnjön, azért ez mégiscsak különös. Sőt. Valahol olyan lehangoló, érted ezt? Így már majdnem olyan, mintha meg se történt volna. Akkor meg minek. Nevetséges! Elképzelsz valamit, gondolatban minden apró részletet szisztematikusan kidolgozol, hogy majd  hogy toppansz elé egy elhagyott, sötét kapualjból, hogy szorítod a halántékához, hogy nézel hosszan, lágyan a szemébe, miközben az életéért könyörög, szinte még a pániktól elakadt lélegzetét, meg a szíve utolsó, véres dobbanását is ott hallod visszhangozni a füledben, ... (lemondóan) aztán meg...
KRISZTA Hát szerintem...
ERIKA Mondjuk a Nati az pont az a fajta, aki nem adja föl egykönnyen! Láttam, hogy így próbálna trükközni, betömködi vattával, meg papírzsepivel, ráfésüli azt a pár szál, csuffadt haját, meg ilyenek, csak hogy ne nagyon látszódjon a luk, pedig hát! ...  Azért ez nem így megy ám! Ha valakit pofán lőttek, az ne ugráljon, nem? Szerintem legalábbis.
KRISZTA Hát igen.
ERIKA Hát nem?

Az ajtók kinyílnak, nem száll le senki, nem száll fel senki.

KRISZTA Meddig mész?
ERIKA Végig. És te?
KRISZTA Én is.
ERIKA Ez is olyan dolog, nem? Ha már egyszer felszáll az ember, csinálja is végig, nem igaz?
KRISZTA Logikus. ... Mondjak valamit?
ERIKA Na!

Az ajtók kinyílnak, nem száll le senki, nem száll fel senki.

KRISZTA Nekem egyszer már megvolt a Laci.
ERIKA Igen? ... És?
KRISZTA Nem nagy ügy.
ERIKA Mikor?
KRISZTA Hete? ... Este castingon voltam a Tabu Tv-ben, de túl jó voltam, nem jött össze, úgyhogy kurvára fel voltam pörögve, hajnalig ültem a gép előtt, szoktál?
ERIKA Nem nagyon, inkább csak a mél, meg az iwiw... Max femina-fórum, meg mindenamihüllő,  ilyenek, de chat az nem nagyon. Egyszer belefutottam a nagypapámba, és azóta...
KRISZTA Fú. ... Pedig nem rossz! Nekem már egy egész rakás profilom van mindenféle helyeken, te! Az ember időnként eszméletlen fazonokba botlik, kiakadnál, de komolyan! Például a múltkor is ...
ERIKA Szóval? Hogy volt a Lacival?
KRISZTA Ja, igen. Szóval ahogy így félálomban barangoltam szobáról szobára, – persze már pizsiben, papucsban, lesminkelve, meg minden –, egyszer csak így teljesen véletlenül betévedtem egy olyan room-ba, ahol azelőtt még sose jártam.
ERIKA És?
KRISZTA Hát, először nagyon fura volt! Az ajtó tárva-nyitva, de odabent teljes sötétség, – már megijedtem, hogy valami sátánista izé lesz, valami szeánsz, tudod ezektől én mindig nagyon parázok –, de ahogy így óvatosan bedugtam a fejemet, egészen különös hangokat hallottam kiszűrődni...

Teljes sötétség.

LACI HALK, DÚDOLÓ HANGJA
Sleep my little baby,
Sleep until the morning,
Sleep until the sunrise,
At the new days dawning.

02.34 [kriszta88] van itt valaki?

LACI HALK, DÚDOLÓ HANGJA
Lululla, lululla, lulullaby
O hush now and sleep now
And don't you cry.

02. 35 [kriszta88] hahó! 21 vagyok, szőke, pesti, színire járok, és te?

LACI HALK, DÚDOLÓ HANGJA
O hush now and sleep now
And don't you cry.

02.36 [kriszta88] van kedved beszélgetni?

Szünet.

02.39 [kriszta88] hey, you! elég fura nick-neved van, tudsz róla? figyu, ez a [NormanBates] nem az az anyakomplexusos sorozatgyilkos a Psychóból?

Szünet.

LACI HALK, DÚDOLÓ HANGJA
Lululla, lululla, lulullaby...

02.43 [kriszta88] csak azért kérdem, mert nekem az anthony perkins irtóra bejön, ha esetleg rá hasonlítasz... :-)

Szünet.

02.46 [kriszta88] hát, faszikám, te aztán kibaszott jó társaság vagy, na csá, én húztam :((
02.47 [NormanBates] várj már, kriszta88, egy perc és elalszik!!!!!
02.48 [kriszta88] elalszik? de kicsoda?
02.49 [kriszta88] nejed? vagy ki az isten? szórakozol, faszfej?
02.50 [NormanBates] mostanában eléggé hasfájós szegényke
02.51 [kriszta88]  ?????????????
02.52 [NormanBates] már mindent kipróbáltam, de sehogy nem megy, csak ha kaja után így a vállamra veszem, ide-oda mászkálok vele, picit énekelek, meg így paskolgatom a hátát
02.53 [NormanBates] húzós, de ez van
02.54 [kriszta88] ú, nekem ez most nagyon sötét ... felkapcsolhatom?
02.55 [NormanBates] neeeeeee! megőrültél?!

Szünet.

02.57 [NormanBates] maximum a kisvillanyt, de várj csak! majd én

Kigyullad egy hálósipkás holdat mintázó sárga fényű lámpa a falon.

KRISZTA Laci? ... Hát te?
LACI Kriszta! Te vagy az?
KRISZTA Hát ez őrület! Hogy kerülsz te ide? És ez a  kisbaba? Jaj de édes! ... Nem is mondtad, hogy...
LACI Dehogynem, meséltem, nem emlékszel? Ő a mamám. ... Nézd csak! Éppen elaludt.

Az ajtók záródását jelző hang a Combinón.
Az ajtók kinyílnak, nem száll le senki, nem száll fel senki.

KRISZTA Szóval így.
ERIKA Érdekes. És aztán?
KRISZTA Hát aztán letette a mamáját a kiságyba, szépen betakargatta meg minden, még egy puszit is adott a homlokára, aztán óvatosan behajtottuk magunk mögött az ajtót és kimentünk a konyhába cigizni. Még gyorsan elöblítette a mosogatónál a tápszeres cumit, aztán odalépett hozzám, titokzatosan rám mosolygott, és irtó kedvesen azt mondta, hogy...

Mellettük Laci BKV-s egyenruhában, a karján ellenőrszalag.

LACI Tickets, please!
ERIKA Nabasszameg!
LACI Csak vicceltem! Mit isztok?


11. jelenet

Érmecsörrenés.
Laci, Szilvia, Kriszta, Natália a kávéautomata körül álldogálnak.

SZILVIA És azóta?
LACI Pardon?
SZILVIA Nem volt esetleg valami ... kellemetlenséged?
LACI Erikára gondolsz? Hát tulajdonképp...
NATÁLIA Ja, igen! Már én is épp szólni akartam, hogy azért vigyázz ám magadra, mert az ilyen kibukott lúzerek nagyon neki tudnak ám keseredni, és akkor aztán bármire képesek! Följelent, vagy bármi, ... zaklatni kezd... felgyújtja az autód!
LACI Kedves tőled Natália, hogy ennyire aggódsz értem, de nem hiszem, hogy...
KRISZTA Hát pedig azért...
LACI Hogy mondod?
KRISZTA Hát szóval, hogy...
LACI Mondd már, Kriszta! Mitől félsz? Magunk közt vagyunk.
SZILVIA A Kriszta szerintem csak azt akarja mondani, hogy...
KRISZTA Na igen, Laci, szóval tudod, hogy mi mindnyájan mennyire bírunk téged, és baromira hálásak vagyunk, hogy így ... foglalkozol velünk, és szóval én igazán nem akarok beleszólni, mert végül is semmi közöm hozzá, és persze mégiscsak te vagy a férfi, ... meg a pedagógus, ... meg a kiválasztott, meg minden, de azért amit szegény Erivel műveltél, már elnézést, de azért az...
SZILVIA (felcsattan) Szegény Eri így meg úgy!! Beszéljünk már érthetően, nem?! Ha már felcsináltad, aranyapám, akkor legalább ne bassz már ki vele ilyen kibaszottul inkorrekt módra, bazeg! Hm?
LACI Na de Szilvi!
SZILVIA Már bocs, hogy csak így, sorry vagyok, meg minden, de közben azért ez a nagy igazság! Nem, lányok? Mert azért ez mégiscsak...
KRISZTA Hát igen. Otthagyni szegényt a nagy hasával...
SZILVIA Apa nélkül...
KRISZTA Munka nélkül...
SZILVIA Nyelvtudás nélkül! Már ne is haragudj, Lacikám, de azért ez... Mikor tegnap még kéz a kézben flangáltatok fel-alá!
LACI Hogy mi?
SZILVI Itt nyaltátok-faltátok egymást az orrunk előtt!
KRISZTA Ja! ... Asszed vakok vagyunk?
LACI Ti kiről beszéltek, Szilvi?
NATÁLIA Jaj, lányok, nyugi már! Azért mégse kéne ezt ennyire túldramatizálni! A Laci végül is nem tehet róla, hogy az Erika képtelen volt beilleszkedni, nem? Eri magának kereste a bajt, és nekünk abszolút nem feladatunk, hogy egytől egyig megoldjuk az ő összes létező magánéleti problémáját! Majd biztos talál magának más helyet, meg más elfoglaltságot, és előbb-utóbb rendbe jön minden. Mi meg szépen... haladunk tovább. ... Na? Megittátok? Mehetünk?


12. jelenet

Osztályterem.

NATÁLIA ...tovább...tovább...tovább...
LACI Would you like to hear it again?

Magnókazetta visszatekercselés hangja.


13. jelenet

Érmecsörrenés.
Ugyanott, ugyanazok.

SZILVIA És azóta?
LACI Pardon?
SZILVIA Nem volt esetleg valami ... kellemetlenséged?
LACI Erikára gondolsz? Hát tulajdonképp...
NATÁLIA Ja, igen! Már én is épp szólni akartam, hogy azért vigyázz ám magadra, mert az ilyen  kibukott lúzerek nagyon neki tudnak ám keseredni, és akkor aztán bármire képesek! Följelent, vagy bármi, ... zaklatni kezd... felgyújtja az autód!
LACI Kedves tőled, Natália, hogy ennyire aggódsz értem, de nem hiszem, hogy....
KRISZTA Hát pedig azért...
LACI Hogy mondod?
KRISZTA Azért szerintem jobb, ha vigyázol. Az ember sohasem lehet elég óvatos.
LACI Hát, ez igaz. Kösz, hogy szóltok.
SZILVIA Szóval? Nem volt mostanában valami ilyen...?
LACI Semmi. ... Hacsak...
SZILVIA Hacsak?
LACI Hacsak nem számítom a ...

Szünet.

SZILVIA Na?
LACI A Klauzál téri hóembert.
KRISZTA A kit?
NATÁLIA Hóember? Ilyenkor?
LACI Ugye? ... Nekem is rögtön feltűnt, hogy itt valami nem stimmel!
SZILVIA Szóval?
LACI Hogy is volt? Várjatok csak. ... Asszem úgy péntek délután lehetett, ... virágillat, könnyű szellő...

Gyerekzsivaj, madárcsicsergés, labdapattogás.

LACI Épp a bölcsiből jöttem a mamámmal, általában úgy szoktunk, hogy átvágunk a téren, van ott egy jó kis homokozó, mókuskerék, hinta, ilyenek... Ha jó az idő, majdnem mindig meg is állunk, teszünk, veszünk, ismerkedünk, tudjátok hogy van! Az a sok lökött gyerek! ... Jópofák!
SZILVIA Hogy ne tudnánk!
KRISZTA Mi ne tudnánk, Lacikám?
LACI Pont a csúszdához álltunk sorba, amikor hopp, odapenderült elénk egy labda, és ahogy fogtuk, visszadobtuk, egyszercsak észrevettük, ahogy kerítésnél álldogál.
NATÁLIA A hóember?
LACI Emlékszem, még mondtam is a mamámnak, hogy jé! Hóember? Áprilisban? Micsoda hülyeség!
SZILVIA És a mamád?
LACI A mamám? Na, gondolhatod! Azonnal teljes lázba jött, kitépte a kezét a kezemből, és se szó se beszéd, villámgyorsan odaszaladt. Megállt a hóember előtt, huncut szemekkel felnézett rá, valahogy így, és kifogástalan angolsággal megkérdezte.


14. jelenet

Klauzál téri játszótér.
Gyerekzsivaj, madárcsicsergés, labdapattogás.

GYEREKHANG Are you Santa Claus?
FELNŐTT HANG No, I'm not.
GYEREKHANG Are you Johnny Bravo?
FELNŐTT HANG No. I'm not.

Szünet.

GYEREKHANG Who are you then?
FELNŐTT HANG I'm ... Erika.
 

6 komment

Címkék: 2009 erdős virág

A bejegyzés trackback címe:

https://literastafeta.blog.hu/api/trackback/id/tr451033091

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Enok mester (törölt) 2009.04.01. 08:28:37

"Were are you then?"

Ez vajon szándékoltan hibás? Vagy keveredik egy kis némettel? Akkor "wer"-nek kéne írni.

ErdősVirág 2009.04.01. 09:47:04

@Enok mester:
Kedves Enok mester,
igazad van, hülye vagyok, "Who" akart lenni.
Ha szépen kérjük, biztos megteszik, hogy kijavítják.
Legalább a kedvedért... :-)

Enok mester (törölt) 2009.04.01. 10:41:23

@ErdősVirág: Kedves Virág, azért kérdeztem rá, mert kerestem a funkcióját a hibás szövegnek. De ezek szerint nincs, csupán elütés. Köszönöm.

Multi 2009.04.02. 11:14:11

"Tudod!. Brutal..." Nagyon bejön! :D Olyan "mókuskerék, hita, ilyenek".
süti beállítások módosítása