HTML

Magyar Staféta

Kortárs magyar írók és friss tehetségek drámai váltója. Litera-projekt.

SZERZŐK

SZEREPLŐK

Laci

Hunger Natália

Erika

Szilvia

Kriszta

NAPTÁR

PARTNEREK

TÁMOGATÓK

IMPRESSZUM

Szakmai moderátor és pályázati koordinátor: Nagy Gabriella - litera Munkatárs: Szekeres Dóra - litera Kapcsolat:

Címkék

2009 (107) 2009. (1) ági (1) ágnes (1) almássy bettina (1) andrás (1) aranka (1) bager gusztav (1) bakos (1) balogh virág katalin (1) bányai (1) beáta (1) becsey (1) benkovics (1) bósa (1) both (1) brunner tamás (1) brunovszky adél (1) carpenter (1) csáki milán (1) csikós (1) czimmermann (1) deáki tímea brigitta (1) diána (1) erdős virág (3) faragó (1) fehér kornél (1) fekete györgy (2) fekete péter (1) forgách andrás (3) gábor (2) garaczi lászló (3) gárdon ágnes (1) gyula (1) harmath (1) harsányi anna (1) háy jános (3) horvát zsolt (1) imre (2) ivády (1) ivády gábor (1) j. (1) j.n. (1) j. bodnár (1) jánosi andrás (1) jónás andrás (1) józsef (1) judit (1) kalotai (1) kárpáti péter (2) katalin (1) kávai (1) kókai jános (1) kölüs (1) kozsár (1) krasznay piros (1) krisztián (1) lach tibor (1) lajos (1) légrádi györgy attila (1) lőrincz (1) lőrincz zsolt (1) maczkó zoltán (1) magyar (1) magyary ágnes (1) marek (1) mátyás tímea (1) mihály emese (1) m kriszta (1) nagy (1) noémi (1) o. katinka sára (1) ordas ferenc (1) palágyi ildikó brigitta (1) pálfy (1) pass andrea (1) pongrácz huba (1) r.mezőny (1) rab istván (1) s. (1) safranku ágnes (1) sándor (1) sárközi richárd (1) sarlós (1) simon (1) simon adrienn (1) sípos (1) slendri jános (2) somogyi lászló (1) soós edit (1) spiegl máté (1) stafétáról (1) szabó erzsébet (1) szafián zsuzsanna (1) szász fülöp györgy (1) szavazás (1) szilvia (2) szűcs gabriella (1) sz nagy krisztina (1) t. (1) takaró (1) tallér edina (1) tamás (1) tasnádi istván (3) tímea (1) tóth (1) vámos mónika (1) váradi gerda (1) zoch (1) zoltán (1) zsófi (1) zsuzsa (2) zsuzsanna (1) Címkefelhő

Utolsó kommentek

  • irka1960b: ilyen borzalmat még életemben nem olvastam !!!! De nem is szeretnék. (2009.05.13. 18:00) Almássy Bettina: Hiába
  • Miamano: Kedves Bikalakat és Mindenki! El fogom olvasni, megigérem. Most még látogatni sem nagyon kívánok ... (2009.05.11. 12:58) Almássy Bettina: Hiába
  • Mirus: Ledöbbentem mind a színházi, mind a társadalmi a kliséken. Csodálkozom, hogy ezt itt így lehet. N... (2009.05.06. 23:43) Almássy Bettina: Hiába
  • Horváth Zalán: Hello, mikor állítják színpadra a darabot? És hol? Hol lehet szavazni? (2009.04.29. 19:11) Palágyi Ildikó Brigitta: Álom
  • Bikalakat: @Miamano: nem tennéd meg, hogy elolvasod az enyémet is? Érdekelne, hogy van-e véleményed! Köszi (C... (2009.04.27. 11:24) Almássy Bettina: Hiába
  • Utolsó 20

Friss topikok

J.N. Carpenter: Bastet eltűnése

2009.04.13. 23:11 litera

A TEHETSÉGKUTATÓ PÁLYÁZATRA BEÉRKEZETT PÁLYAMŰ

SZEREPLŐK:

Laci: 40, angoltanár

Erika: 32, életművész

Szilvia: 45, idegösszeomlás szélén álló családanya

Kriszta: 20, rendezőnek tanul, vibráló

Hunger Natália: 76, nyugalmazott anyakönyvvezető

1.

Helyszín: Hunger Natália lakása, kopottas bútorok, sötét színek, épp csak bevilágít a délutáni nap a nagyszoba ablakán. Natália belép, kezében szatyrok és egy bontatlan levél, kötött pulóvert, hosszú szoknyát és széttaposott szandált visel. Gondosan bezárja maga mögött az ajtót, a szatyrokat szinte leejti, majd fáradtan a fotelbe ül. Már csak a levél van a kezében, amit nagy műgonddal próbál kinyitni.

NATÁLIA: (magának mormogva) Lássuk, mi érkezett! (végre sikerül kibontania, félhangosan olvasni kezdi) Kedves Hunger Natália, pontosan harminc évvel ezelőtt adott minket össze a tizenkettedik kerület termében… Azóta gyermekeink születtek, és úgy hozta az élet (ezen kuncog), hogy kiköltöztünk Brazíliába… Hálásan gondolunk Önre, mint a család régen látott barátjára… Szeretettel meghívjuk aranylakodalmunkra… Teljes ellátással (felemeli a hangját), Brazíliába! (sóhajt, majd felkiált) Bastet! Ezt hallanod kell!

(Felkel és körbe járkál, közben kiabál.) Bastet! Hol vagy, te kis szörny?! (pánikba esik, és telefonálni kezd)

NATÁLIA: Halló! Szilvia? Nagyon nagy baj történt!
SZILVIA: (éppen egy ruhaboltban áll, és felveszi a mobilját) Halló, Natália. Hogy vagy?
NATÁLIA: Hogy vagyok?! Épp most mondom, hogy nagy a baj!
SZILVIA: (a telefon zúgni kezd) Natália, ezerszer elmondtam, hogy vegyél egy normális telefont! Minden harmadik szótagot hallok csak!
NATÁLIA: Halló! Halló! Szilvia?
SZILVIA: (mérgesen) Halló! Itt vagy?! (összecsukja a telefont, közben le is ejti.) A rohadt életbe! Köszönöm, viszlát! (kitrappol a boltból)
NATÁLIA: Bastet! Bastet! (kimegy a bejárati ajtón)

2.

A lépcsőház kapujánál Szilvia nyomja a csengőt.

SZILVIA: Vedd már fel, és nyomd meg a gombot! Gyerünk! (mérges, majd ideges) Engedj már be, Natália, az Isten áldjon meg!

Erika érkezik, melegítőben. Kulccsal nyitja a kaput.

SZILVIA: Magát az ég küldte! Beengedne, kérem?
ERIKA: Be én. Nem vitt kulcsot?
SZILVIA: (visszafojtott dühvel) Nem, mivel nincs is. Anyámhoz jöttem.
ERIKA: És nincs kulcsa az anyja lakásához?
SZILVIA: Jó, nem az anyám, de hasonló. Felhívott, hogy valami baj van, de alig értettem. Most meg nem nyit ajtót.
ERIKA: Illetve kaput. Na, jöjjön. (elindulnak felfelé)

3.

Natália áll a folyosón a lakása előtt és kiabál. Laci és Kriszta jönnek ki a szomszéd ajtón.

NATÁLIA: De jó, hogy jön, Lacikám! Jó napot kívánok.
LACI: Kézcsókom, Natália, valami baj van?
KRISZTA: Jó napot.
NATÁLIA: Eltűnt Bastet! Szegénykém átszámítva nagyjából százéves, és tudja, vak is. Nem értem, hová lett, egyszerűen nem értem! Az ablakon nem eshetett ki, az zárva volt!
LACI: Jaj, szegény. És az ajtón kijuthatott?
NATÁLIA: Nem! Hacsak nem valaki kiengedte!
LACI: Kinek van még kulcsa a nénihez?
KRISZTA: Laci, köszönöm az órát, nekem mennem kell. Vár egy pasi, tudod a szerep miatt. Utána még rohanok aerobicra is, ma hosszú napom van.
LACI: Persze, menj csak, köszönöm szépen. Egyre jobban fejlődsz.
KRISZTA: (mosolyog) Naná! Akkor kedden?
LACI: Hatkor várlak.
NATÁLIA: Nincs másnak kulcsa. Hozzátok nem mászott be véletlenül, angolóra közben?
KRISZTA: (sejtelmesen) Én nem láttam.
LACI: Én sem, de segíthetek keresni. A házból csak nem jutott ki!

Krisztának csörög a telefonja, felkapja.

KRISZTA: Helló, szia. Igen… Nem? Hogyhogy? Értem… Persze, nem gond… Mikor lenne jó? Olyan sokára? Jó, rendben… Akkor ugyanott. Szia. (leteszi) Ez igazán remek! Pasiban ne bízzon az ember! (őrjöng)
NATÁLIA: Ezzel egyetértek!
LACI: (megértően) Lemondta?
KRISZTA: Le, a szemét! Pedig annyira ígérte… De akkor is megyek Amerikába! Nekem adja azt a szerepet, akármi történjék is! (rágyújt)
NATÁLIA: (folyamatosan) Bastet! Bastet! Cicc-cicc-cicc…

Megérkezik Szilvia és Erika.

SZILVIA: Szia Natália! Mi történt? Frászt kaptam, amikor felhívtál. Jó napot.
LACI: Jó napot. Szia Erika.
KRISZTA: Helló.
ERIKA: Csókolom, sziasztok. (megáll ő is)
NATÁLIA: Szilvikém, Bastet eltűnt!
SZILVIA: (értetlenül) A macskád? És?
NATÁLIA: És?! Most értem haza, és nincs itthon. Egyszerűen nyoma veszett!
SZILVIA: Ilyen nincsen. Akkor kiugrott az ablakon, vagy valaki kiengedte. Ezért hívtál fel?
NATÁLIA: Ezért!
SZILVIA: Atyavilág, ugye most viccelsz? A város másik végéről rohantam át ide, mert azt hittem, vészhelyzet van!
NATÁLIA: Ez totális vészhelyzet! Különben is, nem akartam, hogy idegyere, csak szóltam.
SZILVIA: De abban a rohadt telefonban nem hallok soha semmit!
LACI: Mára már nincs tanítványom. Segítek megkeresni.
NATÁLIA: Köszönöm, Laci, maga egy angyal. Jobb szomszédot kívánni sem lehetne.
ERIKA: (csodálkozva) Kriszta?
KRISZTA: (unottan) Igen? Ismerlek?
ERIKA: Szerintem igen. Kábé két hete együtt buliztunk a Zsoltéknál.
KRISZTA: Bánkúti Zsolti?
ERIKA: Azaz!
KRISZTA: Jé, tényleg!
ERIKA: Van egy perced? Kérdeznék valamit.
KRISZTA: Tulajdonképpen van.
SZILVIA: Natália, szerintem menjünk be, hátha csak elbújt valahová. Sziasztok, lányok. Köszönöm, hogy beengedtél!
ERIKA: Nincs mit.
NATÁLIA: Menjünk… De hidd el, hogy nem lesz ott…
LACI: Én azért körülnézek itt kint.

Laci a folyosón sétálgat, közben fülel, miről beszélnek a lányok. Natália és Szilvia bemennek a lakásba.

4.

Erika és Kriszta a lépcsőházban állnak, a korlátra támaszkodva.

ERIKA: Szóval, te jártál ezzel a Zsolttal?
KRISZTA: Valami rémlik távolról, mert?
ERIKA: Csak kérdeztem. A bulin mesélte valaki.
KRISZTA: Aha. (megint rágyújt) Ha már így összejöttünk, közben eszembe jutott, hogy te fotós vagy, ugye? Nekem meg ezt mesélték.
ERIKA: Az is vagyok. Meg gyógyszerész. Meg még sok minden…
KRISZTA: Csak mert szervezek egy kiállítást őszre, gondoltam, hátha érdekel. A címe: A városi nő, és kendőzetlennek akarom a témát.
ERIKA: Mármint?
KRISZTA: Mármint?? Aktok is lesznek.
ERIKA: Ja, értem… Köszi a meghívást, majd gondolkodom rajta. Hogyhogy már most szervezed? Még csak február van…
KRISZTA: (nagyképűen) Megyek Amerikába. Már le van zsírozva, New Yorkban lesz egy nagyszabású előadás a magyar lakosságnak, tudod sokan élnek kint, és szerepelek benne. Majdnem fél évet leszek kint.
ERIKA: Gratulálok, ez nagy lehetőség neked, nem?
KRISZTA: Hát, nem mindenki jut el idáig húszéves korára… Ezért is járok most a Lacihoz angolra hetente háromszor, mert még egyszerűen nem volt időm rendesen megtanulni. (hallgat) Te pedig, gondolom, itt laksz.
ERIKA: Igen, eggyel feljebb.
KRISZTA: És ismered az öreglányt? (az ajtó felé bólint)
ERIKA: Látásból, én engedtem be most a csajt, aki jött hozzá. Ekkor házban nem ismerhetünk mindenkit… De azt hiszem segítek megkeresni a macskáját…
KRISZTA: (eldobja a cigarettát) Sok szerencsét. Nekem már tényleg mennem kell. Örülök, hogy összefutottunk. (int és már megy is)
ERIKA: Én is, szia!

5.

Natália és Szilvia bent nézelődnek a nappaliban, Natália lakásában. Szekrényeket nyitogatnak és benéznek minden bútor alá.

SZILVIA: Szóval azt mondod, hazaértél és egyszerűen nem volt itthon?
NATÁLIA: Azt! Mindent felforgattam már, de hiába! (szomorúan) Lehet, elpusztult szegény. Elment meghalni.
SZILVIA: Ugyan már. Teljesen vaksi, minek menne el bárhová is? Különben is, ez az otthona.
NATÁLIA: Annyira még nem is öreg… mint mondjuk én.

(hallgatnak)

SZILVIA: Nem is vagy olyan öreg. A nagymamám kilencvenhárom évet élt. Hozzá képest még ifjonc vagy.
NATÁLIA: Dehogynem vagyok öreg. Szilvia, ne haragudj, hogy iderángattalak, a te számodat tudom csak kívülről.
SZILVIA: Nem haragszom. Tényleg nem. Csak találjuk meg Bastet-et, ez a lényeg.

(hallgatnak)

SZILVIA: Egyébként sem volt sok kedvem hazamenni.
NATÁLIA: Aztán miért nem?
SZILVIA: Mert nekem nincs macskám, aki eltűnhetne. (keserűen mosolyog) Bár ha jobban
meggondolom, mások viszont eltűnhetnének…
NATÁLIA: Te nem is vagy macskás. Vegyél kutyát.
SZILVIA: Miért ne lennék?! Volt is macskám gyerekkoromban!
NATÁLIA: Tényleg?
SZILVIA: Igen. (gondolkozik) Csak lelépett.

(nevetnek)

SZILVIA: (megtalálja a levelet a fotelben) Natália, ez meg mi? Megnézhetem? (már nézi is, engedély nélkül)
NATÁLIA: (feltápászkodik a szőnyegről) Tessék? Meg.
SZILVIA: Nahát… Meghívtak téged Brazíliába? Ezt nevezem! Jól mehet nekik odakint!
NATÁLIA: Biztosan…
SZILVIA: Kik ezek az emberek?
NATÁLIA: Hát, ez az, hogy fogalmam sincs… Távolról sem rémlik, talán ha képet küldtek volna magukról, de így névről?!... A memóriám már biztosan nem a régi…
SZILVIA: Kedves tőlük, hogy gondoltak rád! Kimész? Most lesz egy hét múlva, ha jól látom.
NATÁLIA: 76 évesen? Nem hiszem, hogy útnak indulok.
SZILVIA: (hevesen) Pontosan a korod miatt! Ez olyan… most vagy soha lehetőség!
NATÁLIA: (fáradtan) Az lehet, de választhatom a sohát is. (leül a kanapéra) Még soha nem ültem repülőn.
SZILVIA: Én már igen, és csodálatos volt. Nem hagynám ki a helyedben. (halkan) Volt mostanában bajod bőven.
NATÁLIA: És ha Bastet megkerül?
SZILVIA: Akkor? Majd eteti valaki. Mindenképpen menj el!
NATÁLIA: Majd meglátom.
SZILVIA: Remélem, jól látod meg, mert mondom, a helyedben én biztos mennék!
NATÁLIA: És a saját helyedben?
SZILVIA: Tessék?
NATÁLIA: Az én helyemben mennél, és a saját helyedben?

(hallgatnak)

SZILVIA: A saját helyemben, ebben a rémségben, amiben létezem, apróságokat keresek csak.
NATÁLIA: Mint például?
SZILVIA: Régen kötöttem. Meg varrtam is. És tudtam franciául. Tudod, mire megyek vele? Semmire. Ugyanis angolul kellene tudnom, hogy a munkahelyemen a hátralévő néhány évben ne cseréljenek le egy fiatalabbra.
NATÁLIA: Nem tudok kötni, sem varrni, szégyen, tudom… De angoltanárt tudok, véletlenül.
SZILVIA: Köszönöm. Majd meglátom…

(csengetnek, Szilvia kinyitja)

LACI: Mindent megnéztem, ami eszembe jutott a folyosón és eggyel lejjebb is, sajnálom, de nem találom a cicust.
SZILVIA: Köszönjük a kedvességét, akkor egyelőre ennyit tudtunk tenni.
NATÁLIA: Köszönöm, Laci.
LACI: Igazán nincs mit. Ha még valamiben segíthetek, tessék szólni nyugodtan.
NATÁLIA: Köszönöm. Viszlát!
LACI: Kézcsókom.
SZILVIA: Viszlát.

(Egy héttel később.)

6.

Natália a lakásában pakolászik. Megcsörren a kaputelefon, felveszi.


NATÁLIA
: Szia, nyitom. (leteszi és pakolgat tovább)

Szilvia kopog, Natália az ajtóhoz csoszog, kireteszeli, és kinyitja.

SZILVIA: Szia Natália!
NATÁLIA: Szia! Jó, hogy jössz. Levennéd nekem azt a nagy bőröndöt onnan a szekrény tetejéről?
SZILVIA: Persze. (nyújtózkodni kezd érte) Annyira örülök, hogy úgy döntöttél, elmész arra az aranylakodalomra!
NATÁLIA: Én annyira nem örülök, de legalább sikerült eldöntenem, mit akarok.
SZILVIA: (leveszi a bőröndöt) Le kell törölgetni, mielőtt belepakolsz!
NATÁLIA: Mindjárt hozok egy rongyot… Megtennéd, hogy néha benézel a lakásba, hogy minden rendben van-e, amíg nem vagyok itt?
SZILVIA: Szívesen. Mikor jössz pontosan?
NATÁLIA: Pontosan… huszadikán.
SZILVIA: Addig kétszer jövök angolra.
NATÁLIA: Nahát! Beiratkoztál Lacihoz?
SZILVIA: Igen! Kicsit nevetségesnek érzem magam, de be kell vallanom, hogy élvezem az óráit.
NATÁLIA: Ennek örülök. (kimegy és hoz egy törlőruhát) Szilvia, egy dolgot nem szeretnék, mikor hazaérek.
SZILVIA: Mit?
NATÁLIA: Egy kismacskát.
SZILVIA: (mosolyog) Nem lesz. Viszont most megyek a szomszédba, utána még benézek, rendben?
NATÁLIA: Rendben, menj csak. Én várhatóan még három napig fogok itt pakolni.

7.

Szilvia becsönget Lacihoz a szomszédba.

SZILVIA: Szia!
LACI: Helló, gyere be!
SZILVIA: (leveszi a kabátját és leül a kis asztalhoz a nappaliban) Készültem ám!
LACI: Igen? Az dicséretes. (kinyit egy könyvet) Megnézzük a házi feladatot, azután írunk egy rövid történetet, mondjuk arról… hogy… mi történt veled a héten.
SZILVIA: A hét eseménye, hogy Natália elutazik Brazíliába.
LACI: Tényleg? Hallottam róla, de én még ott tartok, hogy nem döntötte el, mit csináljon.
SZILVIA: Most jövök tőle, és bőröndbe pakol éppen.
LACI: Ez remek! Milyen bátor!
SZILVIA: Az…
LACI: Akkor kezdjünk bele. A házi feladat?
SZILVIA: (elővesz néhány papírt, és belemélyed) My name is Szilvia. I am 52 years old…

(elsötétül a kép, eltelik egy óra)

(csengetnek a kaputelefonon)

LACI: Szia! Nyitom.
SZILVIA: Köszönöm szépen, én elindulok. (felveszi a kabátját) Akkor kedden jövök ismét ötre.
LACI: Várlak, köszönöm.

(Laci kinyitja az ajtót, Kriszta már ott áll.)

LACI: Szia!
KRISZTA: Sziasztok!
SZILVIA: Sziasztok. (elmegy)
KRISZTA: (leül a székre a nappaliban, kabátban) Ma nem vagyok nagyon használható, de próbálok koncentrálni.
LACI: Valami baj van?
KRISZTA: Á, nincs… Nem akarlak untatni…
LACI: Mondd el angolul.
KRISZTA: I… will not go… to… New York.
LACI: Why not?
KRISZTA: Because… ööö… Mert az a szemét visszamondta, és kiválasztott valaki mást! Nem is értem, ez hogy lehet! Mikor annyit készültünk, és már megbeszéltük az egészet!
LACI: Azért annyira nem volt nagy ez a szerep… Biztos lesz másik…
KRISZTA: Jó, persze, de akkor is megalázó!
LACI: Legalább lesz időd a kiállításodra…
KRISZTA: Sovány vigasz! De értékelem a próbálkozást. (halványan elmosolyodik) Meghívtam ezt a csajt is, a majdnem alattad lakót.
LACI: (meglepetten) Az Erikát?
KRISZTA: Igen. Tud fotózni. Hülyeség, tudom, de valahogy bejön. Még egy képét sem láttam, de tuti, hogy tehetséges… Nekem mint jövendőbeli rendezőnek, fel kell tudnom ismerni az ilyen embereket!
LACI: (bólogat) Hát persze. És… Azt szeretném kérdezni, hogy esetleg a számát megadnád nekem?
KRISZTA: Akarsz tőle valamit?
LACI: Nem, dehogy. Csak a közös költséget akarom vele megbeszélni.
KRISZTA: A közös költséget?
LACI: Igen, ő jóban van a gondnokkal. (elhallgat) Szóval, ha esetleg megvan a száma…
KRISZTA: (vigyorog) Megvan. Mondom neked. (előveszi a telefonját)
LACI: (hálásan) Köszi.

9.

Laci a lakásában van, egyedül, fel-alá mászkál, a mobiljával a kezében. Végül nyomogatni kezdi.

LACI: Halló, szia… Laci vagyok a negyedikről… Igen, az angoltanár. Ne haragudj a zavarásért… Csak azt szeretném kérdezni, hogy eljönnél-e velem kávézni valamelyik este? (a fejét a falnak támasztja) Igen, hát, akkor pizzázni. Én sem szoktam kávézni már olyan későn. Ühümm… Csütörtök? Rendben. Nyolcra érted megyek. (nevet) Érted megyek egy emelettel lejjebb. Akkor szia.

10.

Laci kilép a lakása ajtaján, és elhalad Natália ajtaja előtt. Lenéz, és meglátja a koromfekete, vak Bastet-et. A lábtörlőn fekszik. Laci lehajol, és felemeli.

LACI: (mormog) Hát itt vagy, átokfajzat? Micsoda öröm lesz ez! (kopogtatni kezd, de semmi válasz) Na gyere, kicsit nálam kell lenned. (visszamegy a lakásába, berakja a macskát, és elmegy)

Natália jön Szilviával, bemennek a lakásba, majd a bőrönddel térnek vissza. Natália elkezdi bezárni az ajtót.

NATÁLIA: Hát akkor, a másik kulcs nálad, ugye?
SZILVIA: Igen. (türelmetlenül várja, hogy bezárja végre az ajtót) Segítsek?
NATÁLIA: Nem kell, köszönöm. Mindet be kell zárni…

Szilvia nézelődik, meglátja Bastet-et Laci gangra néző ablakában. Kinyitja a száját, majd becsukja.

Laci érkezik a másik irányból.

LACI: Kézcsók! Szia Szilvi! Most indul?
NATÁLIA: Szervusz, igen. A döntés megszületett.
SZILVIA: Szia, Laci.
LACI: Örülök, hogy összefutottunk még indulás előtt…
SZILVIA: (a szavába vág) Ápolod a jó szomszédi viszonyt, igaz?
LACI: (ránéz) Igen, igen…
NATÁLIA: (végre bezárta az ajtót, és rájuk néz) Én is örülök, hogy találkoztunk még. Éppen indulás előtt.
LACI: Így jó utat kívánhatok.
NATÁLIA: Köszönöm. Remélem… Visszajövök.
LACI: Én is.
SZILVIA: Biztosan. Induljunk, a taxi vár.
LACI: Leviszem a bőröndöt.
NATÁLIA: Köszönöm.

Laci felkapja a bőröndöt, és mindannyian elindulnak.

VÉGE
 

Szólj hozzá!

Címkék: 2009 carpenter j.n.

A bejegyzés trackback címe:

https://literastafeta.blog.hu/api/trackback/id/tr571063359

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása